- Akciós termékek
- Sport, fitness és játék labdák
- Sport és szabadidő ruha
Reklamáció, panaszkezelés
Tisztelt Vásárló!
Reklamációt, panaszt a következő elérhetőségek egyikén tehet:
- Email-ben az info@labdasziget.hu címen.
- Levélben Szalkai Csaba EV - 5540 Szarvas, Alkotmány utca 56. címen.
Milyen estek minősülnek reklamációnak, panasznak:
- A visszaigazoló email (nem automata) ellenére sem kapta meg a terméket 14 munkanapon belül sem.
- Csomagpont átvétel esetén, nem kapott értesítés a termék átvételi lehetőségéről ezért az cégünk részére visszaküldésre került
- Hibás terméket kapott ideértve a minőségi kifogásokat is.
- Nem az Ön által megrendelt terméket kapta (típus, szín, méret, darabszám...)
Minden hozzánk beérkező nem azonnal orvosolható reklamációról, panaszról jegyzőkönyvet készítünk, amelyet 5 évig megőrzünk.
A beérkező reklamációk, panaszok kezelésére, az ide vonatkozó törvény 30 nap válaszadási, megoldási határidőt ír elő.
A panasz kezeléséről, érdemi, írásos választ küldünk a megoldási lehetőségek felsorolásával.
Természetesen lehetőség szerint akár azonnal megoldást keresünk a problémák megoldására.
Feltétlenül fontos megjegyezni, hogy a várárlóinkat, az átvételtől számított 15 nap elállási jóg illeti meg. Az elállási jog gyakorlásáról az általános szerződési feltételek között is olvashat.
Amennyiben úgy érzi nem sikerült panaszát, reklamációját a megfelelő módon rendeznünk, lehetősége van felügyeleti szervhez is folyamodnia.
Panasszal élhet a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóságnál : https://fogyasztovedelem.kormany.hu
Megkeresheti a Békés megyei Kereskedelmi és Iparkamara mellett szervezett Békéltető testületet
Jogvita esetén a Szarvasi Járási Bíróságot.
2020 Szalkai Csaba EV.