Kategóriák
Fizetési megoldás
Reklamáció, panaszkezelés
Házhozszállítás

Országos kiszállítás

akár 3-5 munkanap alatt!

Reklamáció, panaszkezelés

Tisztelt Vásárló!

Reklamációt, panaszt a következő elérhetőségek egyikén tehet:

- Telefonon a +36303349939 telefonszámon, munkaidőben 8-16 óráig.

- Email-ben az info@dekortanya.hu címen.

- Levélben a Narmia Plusz Kft. 5540 Szarvas, Vasút utca 81. címen.

Amennyiben nem telefonon tesz panaszt kérjük feltétlenül adja meg nevét, címét és egyéb elérhetőségeit, hogy kollégáink mihamarább felvehessék Önnel a kapcsolatot.

Milyen estek minősülnek reklamációnak, panasznak:

- A visszaigazoló email (nem automata) ellenére sem kapta meg a terméket 14 munkanapon belül sem.

- Postai átvétel esetén, nem kapott értesítés a termék átvételi lehetőségéről ezért az cégünk részére visszaküldésre került

- Hibás terméket kapott ideértve a minőségi kifogásokat is.

- Nem az Ön által megrendelt terméket kapta (típus, szín, méret, darabszám...)

Minden hozzánk beérkező reklamációról, panaszról jegyzőkönyvet készítünk, amelyet 5 évig megőrzünk.

A beérkező reklamációk, panaszok kezelésére, az ide vonatkozó törvény 30 nap válaszadási, megoldási határidőt ír elő.

A panasz kezeléséről, érdemi, írásos választ küldünk a megoldási lehetőségek felsorolásával.

Természetesen lehetőség szerint akár azonnal megoldást keresünk a problémák megoldására.

Feltétlenül fontos megjegyezni, hogy a várárlóinkat, az átvételtől számított 15 nap elállási jóg illeti meg. Az elállási jog gyakorlásáról az általános szerződési feltételek között is olvashat.

Amennyiben úgy érzi nem sikerült panaszát, reklamációját a megfelelő módon rendeznünk, lehetősége van felügyeleti szervhez is folyamodnia.

Panasszal élhet a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóságnál : https://fogyasztovedelem.kormany.hu

Megkeresheti a Békés megyei Kereskedelmi és Iparkamara mellett szervezett Békéltető testületet

Jogvita esetén a Szarvasi Járási Bíróságot.

2019-20 Narmia Plusz Kft.

Webáruház készítés